Rozliczanie na zasadach ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych | Cena netto |
do 5 dokumentów | 200 zł |
od 6 do 10 dokumentów | 250 zł |
od 11 do 20 dokumentów | 300 zł |
od 21 do 30 dokumentów | 250 zł |
od 31 do 50 dokumentów | 300 zł |
od 51 do 75 dokumentów | 400 zł |
od 76 do 100 dokumentów | 500 zł |
powyżej 100 dokumentów | do uzgodn. |
transakcje zagraniczne (do 10 dokumentów w miesiącu) | 100 zł |
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów | Cena netto |
do 5 dokumentów | 200 zł |
od 6 do 30 dokumentów | 250 zł |
do 30 dokumentów – podatnik Vat | 250 zł |
od 31 do 50 dokumentów – podatnik Vat | 300 zł |
od 51 do 75 dokumentów | 400 zł |
od 76 do 100 dokumentów | 500 zł |
powyżej 100 dokumentów | do uzgodn. |
transakcje zagraniczne – VAT UE | 50 zł |
Księgi Handlowe | Cena netto |
do 10 dokumentów | 500 zł |
od 11 do 30 dokumentów | 700 zł |
od 31 do 50 dokumentów | 1000 zł |
od 51 do 100 dokumentów | 1200 zł |
od 101 dokumentów | do uzgodn. |
transakcje zagraniczne – VAT UE | 50 zł |
Fundacje i Stowarzyszenia | Cena netto |
w zależności od zakresu prowadzonej działalności gospodarczej | do uzgodn. |
Kadry i Płace | Cena netto |
obsługa kadrowo – płacowa etat | 40 zł |
obsługa kadrowo – płacowa zlecenie | 35 zł |
obsługa kadrowo – płacowa etat z PFRON | 50 zł |
obsługa kadrowo – płacowa właściciela firmy | 30 zł |
Usługi dodatkowe | Cena netto |
Rejestracja jednoosobowej działalności gospodarczej ( wypełnienie druku do CEIDG) + Rejestracja w Urzędzie Skarbowym + ZUS | bez opłaty |
Wypełnienie druku do CEIDG – nanoszenie zmian / aktualizacja | 30 zł |
Zamknięcie roku / sporządzenie Bilansu | opłata m-c |
Rozliczanie dotacji – prowadzenie dodatkowej ewidencji księgowej (opłata za każdy miesiąc) | 50% m-c opł. |
Wyprowadzanie zaległości | 50% m-c opł. |
PIT roczny dla pracownika + IMIR + wysyłka listem poleconym | 15 zł |
Pit roczny – poza działalnością gospodarczą | od 70 zł |
Przygotowanie druków do KRS (zmiana siedziby, zmiana zarządu, udziałowców itd.) | 250 zł |
Założenie spółki z o.o. w systemie elektronicznym S24 | 300 zł |
TARCZA ANTYKRYZYSOWA – dotacje z Urzędu Pracy – sporządzenie i wysyłka wniosku | 150 zł |
Profesjonalne niszczenie dokumentów (niszczarka Fellowes 485Ci) | 25 zł segreg. |
Usługi ksero, wydruk kolorowy i czarno-biały | 30 gr. 1 str |
Wirtualne biuro | Cena netto |
Najem adresu – Białołęka (ul. Aluzyjna) z usługą księgową | 50 zł |
Najem adresu – Białołęka (ul. Aluzyjna) bez usługi księgowej | 70 zł |
Najem adresu – Białołęka (ul. Aluzyjna) dla spółki zagranicznej | 100 zł |
Najem salki konferencyjnej (15m2) | od 30 zł 1h |
Rozliczanie na zasadach Ryczałtu / KPIR | Cena netto |
do 5 dokumentów | 200 zł |
od 6 do 10 dokumentów | 250 zł |
od 11 do 20 dokumentów | 300 zł |
od 21 do 30 dokumentów | 350 zł |
od 31 do 40 dokumentów |
400 zł |
od 41 do 50 dokumentów |
450 zł |
powyżej 51 dokumentów – za każy następny dokument |
5 zł |
Transakcje zagraniczne – 1 dokument |
10 zł |
Wysyłka deklaracji VAT UE, VAT-R, VAT-26, VAT-23, PIT-4R | 50 zł |
Wysyłka deklaracji ZUS DRA – właściciel jdg, wspólnik spółki jawnej, cywilnej i partnerskiej | 50 zł |
Roczne rozliczenie z US | 200 zł |
Roczne rozliczenie z ZUS | 100 zł |
Księgi Handlowe | Cena netto |
do 10 dokumentów |
600 zł |
do 20 dokumentów | 700 zł |
do 30 dokumentów |
800 zł |
powyżej 30 dokumentów – za każdy dokument ponad limit | 10 zł |
Transakcje zagraniczne – 1 dokument | 10 zł |
Zaksięgowanie WB – 1 pozycja | 5 zł |
Wysyłka deklaracji JPKV7, VAT UE, VAT-R, VAT-26, VAT-23, CIT-8, PIT-4R + inne do US | 100 zł |
Roczne Sprawozdanie finansowe – średnia z 12 miesięcy, nie mniej niż 1000 zł | |
Kadry i Płace | Cena netto |
Obsługa kadrowo – płacowa etat – 1 pracownik | 80 zł |
Obsługa kadrowo – płacowa zlecenie ZUS | 40 zł |
Obsługa kadrowo – płacowa: umowa o dzieło | 50 zł |
Wysyłka deklaracji ZUS DRA – właściciel jdg, wspólnik spółki jawnej, cywilnej i partnerskiej | 50 zł |
PIT-11 + ZUS RMUA | 30 zł |
Obsługa cudzoziemców: | |
Przygotowanie dokumentów – oświadczenie – Urząd Pracy | 200 zł |
Usługi dodatkowe | Cena netto |
Rejestracja jednoosobowej działalności gospodarczej – CEIDG, US, ZUS | w cenie abonamentu |
Rozliczenie wspólnika w spółkach jawnych, cywilnych i partnerskich | 500 zł |
PIT roczny poza działalnością ( ryczałt z najmu, inny) | od 100 zł |
Przygotowanie i wysyłka elektroniczna druków do KRS | od 250 zł |
Założenie spółki z o.o. w systemie elektronicznym S24 | od 300 zł |
Profesjonalne niszczenie dokumentów | indywidualna wycena |
Wirtualne biuro | Cena netto |
Najem adresu – Białołęka (ul. Aluzyjna) | 70 zł |
Najem adresu – Białołęka (ul. Aluzyjna) dla spółki zagranicznej | 100 zł |
Najem salki konferencyjnej – 1 h | 50 zł |
Dzięki zewnętrznej pomocy księgowych Twoja firma nie musi znosić procesu zatrudniania i tracić cennego czasu i pieniędzy na szkolenie księgowych lub kontrolerów finansowych.
Jeśli sam prowadzisz księgowość, w końcu masz wolny czas, aby skupić się na innych aspektach rozwoju firmy.
Korzystanie z usług księgowych to dla części firm codzienność, dla innych duża decyzja o zmianie dotychczasowego modelu działania.
Niezależnie jednak od tego czy korzystałeś już z zewnętrznej księgowości dla firm, czy dopiero planujesz taką zmianę uważamy, że sukces zależy od wyboru partnera oferującego prowadzenie pełnej księgowości w sposób dopasowany do twoich oczekiwań.
Krótka odpowiedź: Nie.
Właściwie masz większą kontrolę, ponieważ będziesz mieć dokładne, aktualne sprawozdania finansowe na wyciągnięcie ręki.
Taxadvanced.pl nie używa aplikacji, chmur, gdyż dbamy, aby Twoje dane były bezpieczne, nie wychodziły na zewnętrzne serwery. Nasze serwery są niezawodne, a 100% kopii zapasowej działa w czasie rzeczywistym.
Wszystkie otrzymane dokumenty skanujemy, zapisujemy na naszym serwerze. Na życzenie Klienta przesyłamy je mailem po zakończeniu miesiąca.
Przekazane dokumenty w wersji papierowej oddajemy Klientowi po zakończeniu roku.
Wszystkie dokumenty w postaci skanów przechowujemy na serwerze Biura w ciągu całego okresu współpracy.
Ty jesteś właścicielem swoich plików danych i możesz je pobrać z powrotem na swój komputer lokalny,
jeśli zdecydujesz się zrezygnować z usługi.
Tylko za Twoją wyraźną zgodą!
Udzielasz mu pełnomocnictwa w formie papierowej.
Księgowy zobowiązuje się do zachowania poufności.
Nikt nie może mieć dostępu do Twoich danych bez wyraźnej zgody Twojej firmy.
Nasz zespół fachowców dokłada wszelkich starań, jeśli chodzi o środki bezpieczeństwa. Taxadvanced.pl może zaoferować większe bezpieczeństwo niż wiele firm. Kopia zapasowa Twoich danych jest tworzona w czasie rzeczywistym w bezpiecznym ośrodku tworzenia kopii zapasowych poza siedzibą firmy. Ponadto zasilanie obiektu jest podłączone do generatorów zapasowych w celu ochrony przed awariami zasilania.
Ilu z nas, którzy mają komputery w naszych biurach, ma tego typu system i zabezpieczenia?
Usługi księgowe za pośrednictwem Taxadvanced.pl są konkurencyjne cenowo, a wartość, którą otrzymujesz, będzie znacznie większa niż w przypadku wewnętrznego księgowego.
Będziesz także mógł zaoszczędzić na kosztach zatrudnienia i szkolenia, a także nie będziesz już musiał płacić za powierzchnię biurową, linie telefoniczne czy inne świadczenia pracownicze związane z wewnętrzną księgowością.
A co najlepsze, nie będziesz musiał zarządzać księgowym. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wycenę bez ryzyka.
Skontaktuj się z nami.
Chętnie porozmawiamy z Tobą, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i opracujemy wszystkie szczegóły, w jaki sposób Taxadvanced.pl może Ci pomóc.
Jeśli wygląda na to, że mamy właściwe rozwiązanie, wypróbuj nasze usługi i ciesz się spokojem, z którego korzysta teraz wielu naszych klientów.
Skorzystaj z wieloletniego doświadczenia.
*Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, lub zadzwoń +48 533 900 031
Privacy settings
Ustawienia Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Nie wpłynie to na twoją wizytę na stronie.
NOTE: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Przetwarzanie Danych
1. W związku z prowadzoną działalnością gospodarczą Administrator zbiera i przetwarza dane osobowe zgodnie z właściwymi przepisami, w tym w szczególności z RODO i przewidzianymi w nich zasadami przetwarzania danych.
2. Administrator zapewnia przejrzystość przetwarzania danych, w szczególności zawsze informuje o przetwarzaniu danych w momencie ich zbierania, w tym o celu i podstawie prawnej przetwarzania – np. przy zawieraniu umowy sprzedaży towarów lub usług. Administrator dba o to, by dane były zbierane tylko w zakresie niezbędnym do wskazanego celu i przetwarzane tylko przez okres, w jakim jest to niezbędne.
3. Przetwarzając dane, Administrator zapewnia ich bezpieczeństwo i poufność oraz dostęp do informacji o przetwarzaniu osobom, których dane dotyczą. Gdyby pomimo stosowanych środków bezpieczeństwa doszło do naruszenia ochrony danych osobowych (np. „wycieku” danych lub ich utraty), Administrator poinformuje o takim zdarzeniu osoby, których dane dotyczą, w sposób zgodny z przepisami.
Bezpieczeństwo Danych
1. W celu zapewnienia integralności i poufności danych Administrator wdrożył procedury umożliwiające dostęp do danych osobowych jedynie osobom upoważnionym i wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator stosuje rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia, że wszystkie operacje na danych osobowych są rejestrowane i dokonywane tylko przez osoby uprawnione.
2. Administrator podejmuje ponadto wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
3. Administrator prowadzi na bieżąco analizę ryzyka i monitoruje adekwatność stosowanych zabezpieczeń danych do identyfikowanych zagrożeń. W razie konieczności Administrator wdraża dodatkowe środki służące zwiększeniu bezpieczeństwa danych.
Cookie
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Nie wpłynie to na twoją wizytę na stronie.
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora.
Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez BIURO RACHUNKOWE “TAX ADVANCED” BARBARA ŻURAWSKA będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.