- Tel: +48 533 900 031
- Email: biuro@taxadvanced.pl
- Pon. - Pt. : 08:00–16:00
Każdy klient zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów w terminie do 10-tego dnia miesiąca następnego, za miesiąc poprzedni, który jest rozliczany. Jeśli klient prześle dokumenty po 10-tym dniu miesiąca zostaną one automatycznie dodane do dokumentów z aktualnego miesiąca a nie miesiąca poprzedniego czyli w danym momencie księgowanego. Aby dokumenty zostały rozliczone należy skontaktować się bezpośrednio z księgowym.
Klient dostarcza do biuKlira dokumenty w wersji elektronicznej (np. scan lub pdf) przesyłając je na adres mailowy biura biuro@taxadvanced.pl
Klient dostarcza dokumenty w wersji papierowej do biura w celu skanowania i dodania do elektronicznej dokumentacji księgowej
Wszystkie otrzymane dokumenty skanujemy, księgujemy automatycznie ze scanów.
Dokumenty w formie papierowej oddajemy Klientowi po upływie 5.
Zeskanowane dokumenty księgowe zapisane są na serwerze Biura przez cały okres współpracy.
Na życzenie przesyłamy Klientowi zeskanowane dokumenty po zakończeniu miesiąca.
Dzięki zewnętrznej pomocy księgowych Twoja firma nie musi znosić procesu zatrudniania i tracić cennego czasu i pieniędzy na szkolenie księgowych lub kontrolerów finansowych.
Jeśli sam prowadzisz księgowość, w końcu masz wolny czas, aby skupić się na innych aspektach rozwoju firmy.
Korzystanie z usług księgowych to dla części firm codzienność, dla innych duża decyzja o zmianie dotychczasowego modelu działania.
Niezależnie jednak od tego czy korzystałeś już z zewnętrznej księgowości dla firm, czy dopiero planujesz taką zmianę uważamy, że sukces zależy od wyboru partnera oferującego prowadzenie pełnej księgowości w sposób dopasowany do twoich oczekiwań.
Krótka odpowiedź: Nie.
Właściwie masz większą kontrolę, ponieważ będziesz mieć dokładne, aktualne sprawozdania finansowe na wyciągnięcie ręki.
Taxadvanced.pl nie używa aplikacji, chmur, gdyż dbamy, aby Twoje dane były bezpieczne, nie wychodziły na zewnętrzne serwery. Nasze serwery są niezawodne, a 100% kopii zapasowej działa w czasie rzeczywistym.
Wszystkie otrzymane dokumenty skanujemy, zapisujemy na naszym serwerze. Na życzenie Klienta przesyłamy je mailem po zakończeniu miesiąca.
Przekazane dokumenty w wersji papierowej oddajemy Klientowi po zakończeniu roku.
Wszystkie dokumenty w postaci skanów przechowujemy na serwerze Biura w ciągu całego okresu współpracy.
Ty jesteś właścicielem swoich plików danych i możesz je pobrać z powrotem na swój komputer lokalny,
jeśli zdecydujesz się zrezygnować z usługi.
Tylko za Twoją wyraźną zgodą!
Udzielasz mu pełnomocnictwa w formie papierowej.
Księgowy zobowiązuje się do zachowania poufności.
Nikt nie może mieć dostępu do Twoich danych bez wyraźnej zgody Twojej firmy.
Nasz zespół fachowców dokłada wszelkich starań, jeśli chodzi o środki bezpieczeństwa. Taxadvanced.pl może zaoferować większe bezpieczeństwo niż wiele firm. Kopia zapasowa Twoich danych jest tworzona w czasie rzeczywistym w bezpiecznym ośrodku tworzenia kopii zapasowych poza siedzibą firmy. Ponadto zasilanie obiektu jest podłączone do generatorów zapasowych w celu ochrony przed awariami zasilania.
Ilu z nas, którzy mają komputery w naszych biurach, ma tego typu system i zabezpieczenia?
Usługi księgowe za pośrednictwem Taxadvanced.pl są konkurencyjne cenowo, a wartość, którą otrzymujesz, będzie znacznie większa niż w przypadku wewnętrznego księgowego.
Będziesz także mógł zaoszczędzić na kosztach zatrudnienia i szkolenia, a także nie będziesz już musiał płacić za powierzchnię biurową, linie telefoniczne czy inne świadczenia pracownicze związane z wewnętrzną księgowością.
A co najlepsze, nie będziesz musiał zarządzać księgowym. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać wycenę bez ryzyka.
Skontaktuj się z nami.
Chętnie porozmawiamy z Tobą, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i opracujemy wszystkie szczegóły, w jaki sposób Taxadvanced.pl może Ci pomóc.
Jeśli wygląda na to, że mamy właściwe rozwiązanie, wypróbuj nasze usługi i ciesz się spokojem, z którego korzysta teraz wielu naszych klientów.
Skorzystaj z wieloletniego doświadczenia.
*Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin, lub zadzwoń +48 533 900 031
Privacy settings
Ustawienia Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Nie wpłynie to na twoją wizytę na stronie.
NOTE: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Przetwarzanie Danych
1. W związku z prowadzoną działalnością gospodarczą Administrator zbiera i przetwarza dane osobowe zgodnie z właściwymi przepisami, w tym w szczególności z RODO i przewidzianymi w nich zasadami przetwarzania danych.
2. Administrator zapewnia przejrzystość przetwarzania danych, w szczególności zawsze informuje o przetwarzaniu danych w momencie ich zbierania, w tym o celu i podstawie prawnej przetwarzania – np. przy zawieraniu umowy sprzedaży towarów lub usług. Administrator dba o to, by dane były zbierane tylko w zakresie niezbędnym do wskazanego celu i przetwarzane tylko przez okres, w jakim jest to niezbędne.
3. Przetwarzając dane, Administrator zapewnia ich bezpieczeństwo i poufność oraz dostęp do informacji o przetwarzaniu osobom, których dane dotyczą. Gdyby pomimo stosowanych środków bezpieczeństwa doszło do naruszenia ochrony danych osobowych (np. „wycieku” danych lub ich utraty), Administrator poinformuje o takim zdarzeniu osoby, których dane dotyczą, w sposób zgodny z przepisami.
Bezpieczeństwo Danych
1. W celu zapewnienia integralności i poufności danych Administrator wdrożył procedury umożliwiające dostęp do danych osobowych jedynie osobom upoważnionym i wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator stosuje rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia, że wszystkie operacje na danych osobowych są rejestrowane i dokonywane tylko przez osoby uprawnione.
2. Administrator podejmuje ponadto wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
3. Administrator prowadzi na bieżąco analizę ryzyka i monitoruje adekwatność stosowanych zabezpieczeń danych do identyfikowanych zagrożeń. W razie konieczności Administrator wdraża dodatkowe środki służące zwiększeniu bezpieczeństwa danych.
Cookie
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Nie wpłynie to na twoją wizytę na stronie.
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora.
Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez BIURO RACHUNKOWE “TAX ADVANCED” BARBARA ŻURAWSKA będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.